Test Oposicions Cos Superior de la Generalitat de Catalunya TEST 01-03-01 EL DRET A UNA BONA ADMINISTRACIÓ I A SERVEIS PÚBLICS DE QUALITAT. LES CARTES DE SERVEIS I L’AVALUACIÓ PERMANENT DELS SERVEIS PÚBLICS

Si estàs preparant les Oposicions al Cos Superior de la Generalitat de Catalunya, aquest test de mostra t’ajudarà a familiaritzar-te amb el tipus de preguntes que trobaràs a l’examen oficial. En aquesta prova, avaluarem els teus coneixements sobre el dret a una bona administració, la qualitat dels serveis públics, les cartes de serveis i el seu sistema d’avaluació permanent, elements clau per garantir una gestió eficient i transparent a l’administració pública.

Important:

Si vols obtenir un feedback personalitzat i recomanacions específiques per millorar la teva preparació, assegura’t d’emplenar les teves dades de contacte correctament. Això ens permetrà posar-nos en contacte amb tu per ajudar-te a assolir els teus objectius a les oposicions.

Però això només és una petita mostra! A la nostra aula virtual exclusiva, tindràs accés a centenars de tests interactius sobre tots els temes del temari oficial, a més de simulacres d’examen, material actualitzat i suport especialitzat per preparar-te amb garanties per a les Oposicions al Cos Superior de la Generalitat de Catalunya.

No et quedis només amb aquest test!

Entra a la nostra aula virtual i amplia la teva preparació amb eines avançades que et permetran aconseguir la teva plaça a l’administració pública.

📌 Fes el test i continua preparant-te amb nosaltres! 🚀

Benvingut/da al test del COS SUPERIOR D’ADMINISTRACIÓ (A1) DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA TEST 01-03-01 EL DRET A UNA BONA ADMINISTRACIÓ I A SERVEIS PÚBLICS DE QUALITAT. LES CARTES DE SERVEIS I L’AVALUACIÓ PERMANENT DELS SERVEIS PÚBLICS

1. D’acord amb l’Estatut d’autonomia de Catalunya, qui té dret a accedir en condicions d’igualtat als serveis públics i als serveis econòmics d’interès general?

2. D’acord amb l’Estatut d’autonomia de Catalunya, qui ha de fixar les condicions d’accés i els estàndards de qualitat dels serveis públics i els serveis econòmics d’interès general?

3. D’acord amb l’Estatut d’autonomia de Catalunya, qui té dret que els poders públics de Catalunya els/les tracti d’una manera imparcial i objectiva?

4. D’acord amb l’Estatut d’autonomia de Catalunya, qui té dret que l’actuació dels poders públics de Catalunya sigui proporcionada a les finalitats que la justifiquen?

5. D’acord amb l’Estatut d’autonomia de Catalunya, les condicions d’exercici i les garanties dels drets d’accés als serveis públics i a una bona Administració s’han de regular per:

6. D’acord amb l’Estatut d’autonomia de Catalunya, s’han de determinar els casos en què les administracions públiques de Catalunya i els serveis públics que en depenen han d’adoptar una carta de drets dels usuaris i d’obligacions dels prestadors per:

7. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret dels ciutadans a una bona administració inclou:

8. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret dels ciutadans a una bona administració no inclou:

9. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret dels ciutadans a una bona administració inclou:

10. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una bona administració inclou el dret a què l'actuació administrativa sigui:

11. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen dret a participar en la presa de decisions administratives, especialment a través del dret:

12. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una bona administració implica que les decisions administratives han d'estar:

13. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen dret a obtenir una resolució expressa i que els sigui notificada:

14. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una bona administració inclou el dret dels ciutadans a no haver d'aportar dades o documents que:

15. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una bona administració implica que els ciutadans tenen dret a conèixer:

16. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret dels ciutadans a una bona administració implica el dret a què les administracions públiques:

17. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, d’acord amb el dret a una bona administració:

18. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, la participació ciutadana s’ha de fer possible mitjançant:

19. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, les administracions públiques de Catalunya han de fomentar la participació ciutadana en:

20. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, per fomentar la participació ciutadana, les administracions públiques han de: