Benvingut/da al test del COS SUBALTERN D’ADMINISTRACIÓ (AP) DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA TEST 06-07-01 SERVEIS DE LES OFICINES D’ATENCIÓ CIUTADANA

1. D’acord amb el D76/2020, de 4 d’agost, d’Administració digital, quines oficines assisteixen les persones en l'accés electrònic als procediments i tràmits administratius?

2. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quin paper tenen les oficines d'atenció presencial en relació amb els procediments i tràmits administratius?

3. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, les oficines d'atenció presencial han de tenir en compte les limitacions de quin article d'aquest decret?

4. D’acord amb el D76/2020, de 4 d’agost, d’Administració digital, l'atenció ciutadana presencial es fonamenta en un sistema de relació i de comunicació amb les persones:

5. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, en què es fonamenta l'atenció ciutadana presencial?

6. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quin tipus de sistema utilitza l'atenció ciutadana presencial per relacionar-se amb les persones?

7. D’acord amb el D76/2020, de 4 d’agost, d’Administració digital, l'Administració de la Generalitat de Catalunya publica a la Seu electrònica les oficines d'atenció presencial que assumeixen les funcions __________ en matèria de registre.

8. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, on es publiquen les oficines d'atenció presencial que assumeixen funcions d'assistència en matèria de registre?

9. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quina funció assumeixen les oficines d'atenció presencial publicades a la Seu electrònica?

10. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, com han de comprovar les oficines d'atenció presencial la identitat de les persones que intervenen en un procediment administratiu?

11. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quin document poden utilitzar les oficines d'atenció presencial per verificar la identitat d'una persona en un tràmit?

12. D’acord amb el D76/2020, de 4 d’agost, d’Administració digital, les oficines de gestió empresarial s'inclouen dins de la xarxa d'oficines de suport a l'Administració digital de la Generalitat de Catalunya, i presten serveis de:

13. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, en quina xarxa s'inclouen les oficines de gestió empresarial?

14. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quin servei presten les oficines de gestió empresarial?

15. D’acord amb el D76/2020, de 4 d’agost, d’Administració digital, en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, les oficines d'atenció presencial es classifiquen, en funció de les seves capacitats i del tipus de serveis que presten, en les categories següents:

16. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, en funció de què es classifiquen les oficines d'atenció presencial de l'Administració de la Generalitat?

17. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quina funció assumeixen les oficines d'atenció ciutadana?

18. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quin altre tipus d'oficines d'atenció presencial esmenta l'article 39 a més de les oficines d'atenció ciutadana?

19. D’acord amb el D76/2020, de 4 d’agost, d’Administració digital, les funcions d'assistència en matèria de registre de les oficines d'atenció ciutadana són diverses. Quina d’aquestes no és una d’elles?

20. D'acord amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, quina funció tenen les oficines d'atenció ciutadana en relació amb la informació sobre els serveis i tràmits?

Emplena el següent camp (Obligatori)