Benvingut/da al test del COS SUBALTERN D’ADMINISTRACIÓ (AP) DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA TEST 06-06-01[19p] LA COMUNICACIÓ CARA A CARA, ESPECIFICITATS DE L’ATENCIÓ TELEFÒNICA I IDENTIFICACIÓ DELS VISITANTS

1. Què cal fer en la presentació d’una comunicació cara a cara?

2. Què cal provocar en l’interlocutor durant la comunicació cara a cara?

3. Què cal fer durant l’escolta activa en una comunicació cara a cara?

4. Què cal fer abans de donar resposta o orientacions?

5. Què cal introduir ràpidament en la conversa per focalitzar-la cap a la solució?

6. Què cal fer per garantir una comprensió efectiva durant l’entrevista?

7. Què cal intentar respecte a la decisió final en una entrevista?

8. Com s’ha d’acomiadar després d’una entrevista?

9. Què cal fer quan el telèfon comença a sonar?

10. Què cal fer quan es respon una trucada telefònica?

11. Quin tipus d’informació s’ha de donar per telèfon?

12. Què cal fer per mantenir una comunicació telefònica efectiva?

13. Què cal fer quan es respon una trucada telefònica?

14. Què cal fer per garantir una comunicació clara per telèfon?

15. Què cal fer si s’ha de deixar el telèfon durant una trucada?

16. Què cal fer si un ciutadà vol rebre informació de caràcter personal en una OAC?

17. Quin document és vàlid per identificar-se en una OAC per rebre informació personal?

18. Què cal fer si un ciutadà vol rebre informació de caràcter general en una OAC?

19. Quin tipus d’informació no requereix identificació per part del ciutadà?

Emplena el següent camp (Obligatori)