Benvingut/da al test del COS SUBALTERN D’ADMINISTRACIÓ (AP) DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA TEST 06-05-01 LA CRÍTICA

1. Què cal fer sempre, siguin quines siguin les circumstàncies, quan es rep una crítica?

2. Quina actitud s’ha de tenir davant d’una crítica?

3. Què cal fer si no som responsables de l’error o del problema?

4. Què cal fer durant l’escolta activa d’una crítica, malgrat saber que l’usuari no està ben encaminat?

5. Què no s’ha de fer com a forma de reparació davant d’una crítica certa?

6. Com s’ha d’acomiadar després de gestionar una crítica certa?

7. Què cal fer en el primer pas del protocol de gestió de crítiques?

8. Què cal fer després de resumir el contingut de la crítica?

9. Què cal fer després de demanar opinió en el protocol de gestió de crítiques?

10. Què cal fer si l’usuari no vol acceptar la solució o explicació?

11. Què cal fer si la crítica és responsabilitat nostra?

12. Què cal fer per compensar l’usuari, però sense acceptar peticions excessives?

13. Què no s’ha de fer davant d’atacs personals?.

14. Què cal fer per comprendre bé el problema quan la crítica no és certa?

15. Quina tècnica s’ha d’utilitzar quan la crítica no és certa?

16. Què cal fer per gestionar una crítica no certa de manera efectiva?

17. Com s’ha d’acomiadar després de gestionar una crítica no certa?

18. Què cal fer per començar una crítica de manera positiva?

19. Què s’ha d’evitar quan es fa una crítica?

20. Què cal fer si la crítica ha estat causada per l’estrès de l’usuari/a?

Emplena el següent camp (Obligatori)