Benvingut/da al test del COS SUBALTERN D’ADMINISTRACIÓ (AP) DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA TEST 06-03-01[17p] LA CAPACITAT D’ESCOLTA

1. Què és un element essencial del procés de comunicació i de l’atenció al públic?

2. Què significa sentir-se escoltat per a una persona?

3. Què implica posar-se en la pell de l’altre durant l’escolta activa?

4. Què és constant en el servei d’atenció a les OAC?

5. A què es deuen principalment els problemes de comunicació a les OAC?

6. Què cal tenir present respecte a les persones usuàries de les OAC?

7. Què cal fer per adaptar el servei a les OAC?

8. Què cal evitar en les explicacions als usuaris de les OAC?

9. Quin aspecte de la comunicació cal treballar de manera especial a les OAC?

10. Què cal fer per oferir un clima de llibertat d’expressió durant l’escolta activa?

11. Què s’ha de transmetre al ciutadà durant l’escolta activa?

12. Quina actitud ha de mostrar l’escolta activa respecte a les emocions de l’altre?

13. Què s’ha de crear durant l’escolta activa per facilitar la comunicació?

14. Què s’ha de fer amb les preguntes durant l’escolta activa?

15. Què s’ha de fer per centrar el fil conductor de la conversa durant l’escolta activa?

16. Què s’ha d’evitar durant l’escolta activa quan l’altre expressa experiències dolentes o enfadades?

17. Què no s’ha de fer durant l’escolta activa?

Emplena el següent camp (Obligatori)