Benvingut/da al test del COS SUBALTERN D’ADMINISTRACIÓ (AP) DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA TEST 06-01-01 ATENCIÓ A LA CIUTADANIA I PROCESSOS DE COMUNICACIÓ INTERPERSONAL

1. Quina és una de les fites cabdals de la Generalitat de Catalunya en relació a la millora de la qualitat en l’atenció als usuaris de les OAC?

2. Què pot fer que els serveis públics siguin propers, transparents i efectius?

3. Com s’aconsegueix una qualitat relacional altament eficaç entre l’Administració i els usuaris?

4. Què és essencial per a una qualitat relacional eficaç?

5. Quin dels següents és un factor que influeix en la qualitat de l’atenció?

6. Quina habilitat és important per oferir una atenció de qualitat?

7. Què s’aprèn com a competència professional en la comunicació amb l’usuari?

8. Quina idea cal superar respecte a les competències professionals en comunicació?

9. Quin és un dels objectius específics del Manual?

10. Quins valors es mencionen com a part del desenvolupament del projecte?

11. Quina és la primera oficina que integra el model únic d’atenció a la ciutadania?

12. Quin és l’objectiu principal del model únic de l’OAC?

13. Quines innovacions tecnològiques s’inclouen en el model únic de l’OAC?

14. Què ofereix el primer nivell d’atenció generalista?

15. Quin nivell d’atenció ofereix informació i tramitació més especialitzada?

16. Què és necessari per accedir al tercer nivell d’atenció tècnica?

17. Quin és un dels àmbits estratègics de l’OAC orientat a la ciutadania?

18. Què implica una sistematització de la informació correcta i eficient?

19. Quin element és necessari per a un sistema d’atenció eficaç?

20. Què ha d’oferir un catàleg complet de serveis i tràmits?