Benvingut/da al test del COS SUBALTERN D’ADMINISTRACIÓ (AP) DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA TEST 05-03-01 EL DRET A LA NO-DISCRIMINACIÓ I A UNA ATENCIÓ ADEQUADA, EL DRET A UNA BONA ADMINISTRACIÓ I A SERVEIS PÚBLICS DE QUALITAT I DRET D’ACCÉS ALS SERVEIS PÚBLICS

1. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans, en llurs relacions amb les administracions públiques de Catalunya, tenen __________ a ésser atesos amb el respecte i la consideració que mereix llur dignitat.

2. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen el dret de:

3. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen dret a ser atesos sense discriminació per raó de:

4. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en les seves relacions amb les administracions, els ciutadans tenen dret a ser atesos amb:

5. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans, per a l'exercici i la protecció de llurs drets i interessos, tenen dret a obtenir de les administracions públiques serveis:

6. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen dret a obtenir de les administracions públiques serveis d’atenció, informació i orientació (assenyala la resposta incorrecta):

7. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen dret a obtenir de les administracions serveis d'atenció, informació i orientació per a:

8. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els serveis d'atenció, informació i orientació proporcionats per les administracions públiques ajuden els ciutadans en:

9. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una atenció adequada inclou en dret a escollir el mitjà que els ciutadans volen fer servir per a rebre els serveis d’atenció, informació i orientació, d’entre:

10. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en referència al dret dels ciutadans d’escollir d’entre els mitjans que volen fer servir per a rebre els serveis d’atenció, informació i orientació, aquests poden ésser:

11. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret d'atenció inclou la possibilitat de triar entre:

12. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans poden rebre serveis d'atenció, informació i orientació per:

13. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret dels ciutadans a una bona administració inclou:

14. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret dels ciutadans a una bona administració no inclou:

15. D’acord amb la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret dels ciutadans a una bona administració inclou:

16. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una bona administració inclou el dret a què l'actuació administrativa sigui:

17. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen dret a participar en la presa de decisions administratives, especialment a través del dret:

18. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una bona administració implica que les decisions administratives han d'estar:

19. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, els ciutadans tenen dret a obtenir una resolució expressa i que els sigui notificada:

20. D'acord amb la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, el dret a una bona administració inclou el dret dels ciutadans a no haver d'aportar dades o documents que: